Feri bácsi fakanállal a konyhában

Nem először persze - és biztos nem is utoljára, valamint nem fakanál gyártóként, hanem hobbifőzőként, gasztromókusként (a blogger inkább én volnék:))
Ferencem kedvtelésből gyakorta - bár szerinte mégsem elég gyakran áll be a konyhapult mögé, ám nem épp tökfőzeléket főzni - mondjuk a pörköltet hozzá, azt igen -, hanem olyankor, amikor egy hosszú ideje fejben érlelődő ínyenc recept összes hozzávalója rendelkezésre áll. Ilyen volt ez is épp.
Régi vágyunk, hogy a háztájiban nevelkedő nyulaink húsát ínycsiklandozó receptekkel kívánatosabbá tudjuk tenni - elsősorban vendégeinknek. Tudjuk, hogy aki húzódozik is a nyúlhústól, mégis megpróbálja nálunk, az kellemesen csalódik. Ezért jobbnál jobb receptekkel próbálkozunk, a sikeresek beépülhetnek étlapunkba. Ez a memme is sikergyanús!

Pirított nyúlcomb zöldspárgával, hollandi mártással








 

Megjegyzések

  1. Ettem már Feri bácsi főztjét, mindenkinek csak ajánlani tudom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Anikó, én magam is így érzem, most különösen, amikor féltem attól, hogy a sütési idő kevés lesz a hús megpuhulásához, de kellemesen csalódtam...és a zöldspárga se volt szálkás:))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés