Média megjelenésünk

Már régóta tartoztam ezzel a bejegyzéssel, ahol "élőben" is bepillanthattok hozzánk, s pár perc erejéig én is látható vagyok, ahogy épp kedvenc csavart bagettemmel "hadakozom".:))
A műsort a Duna TV közvetítette első alkalommal Húsvétkor a Pannon Expressz című műsorában és azóta nagyon sok ismétlése volt.
Magam is meglepődtem azon, milyen sok visszajelzést kaptam az adások óta. Még vendégünk is akadt, aki látta a műsort, benne a "pékségemet", s kedvet is kapott kipróbálni a falusi reggelimet. Szóval már "hozadéka" is volt a megjelenésnek.
Mindenkinek jó szórakozást kívánok az adáshoz, amely kb. 25 perces, s ezen belül a 11 perc 40 mp-nél "kerülök adásba".
A műsor bemutatja környékünket, Herendet, Gannát, Bándot, Döbröntét is.


Megjegyzések

  1. Megnéztünk, gratulálunk, s végre láthattuk a Mauzóleumot is...

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a szerepléshez! Gyönyörű minden, a baguette nagyon finomnak látszik!
    Nincs mese, el kell egyszer jönnünk.. :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a megjelenéshez, a baugettek gyönyörűek, biztos nagyon finomak is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés