Bodzaszörp reszelt almával

Lement a bodzaszezon, legalábbis a virágé, és én csak most készítek bejegyzést az idei bodzaszörpömről, vagyis ivólevemről. De hát két hete úgyis minden bejegyzés a bodzáról szólt, úgyhogy most talán érdekesebb leszek:))) Annál is inkább, mert az idei bodzavirág gyűjtésemet almával készítettem el, és valljuk be, ez már egy óriási változtatás a hagyományos receptekkel szemben!:))
Lássuk, hogyan is bolondítottam meg ezt az egyszerű innivalót:

25 db bodzavirág tányér
3 liter víz
1 kg kristálycukor
1 evőkanál citromsav
1 egész citrom felkarikázva
2 db alma lereszelve

képezte az összevegyíteni valókat, azaz a vizet először a cukorral felforraltam, majd langyosra hűtve öntöttem az üvegekbe előkészített virágokra illetve reszelt almára. A citrom és a citromsav is az üvegekben várta a nyakon öntést.
24 órát lefedve hűvös, sötét helyen tároltam (kamra), másnap átszűrve és jól behűtve fogyasztható!
Egypár napig eláll, azután kissé erjedni kezd és úgyis finom!


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés