Talán az utolsó nyári nap?

Az idő oly csodás, hajnalban is langymeleg volt, s óráról-órára melegszik az idő, én is "kivetkőzöm" magamból, és már nyolc órakor rövidnadrágba ugrom. (Képet inkább nem mellékelek...)
Tegnap elszámoltam a juhászommal, aki öt hónapig gondját viselte kecsóimnak. Megbeszéltük az élet gondjait, örömeit, az állatok viselkedését, hogyan-miként vélekedünk kecskéről, birkáról, tyúkokról. A politika és vezetésünk is szóba került, de ez darázsfészek-téma, úgyhogy próbáltam kitérni előle.
Azonban ez a napfényes, déli szeles idő - és a csontjaimban érződő ősz előszele- fotózásra ihletett, úgyhogy lássatok csodát!, és a Bodzás Vendégházat, e pár kép bemutatja muskátlijaim tobzódását, még az elmúlás előtt.

És végül szeretnék egy könyvet ajánlani azoknak, akik a falusi életről szeretnének olvasni, nálam autentikusabb előadásmódban. Szeretettel ajánlom figyelmetekbe Buzás Andor - egykor a Falurádió szerkesztője volt - Tengercseppnyi falu című kötetét, abból is a nekem legkedvesebb írást, a 171. oldalon található Vén csillagok-at. Gondoltam rá, hogy idemásolom, de inkább olvassátok el az egész kötetet. Jó szórakozást hozzá!

Megjegyzések

  1. Gyönyörű a házatok! Az idézetet szívesen olvastam volna, így kénytelen leszek utánanézni a kötetnek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez a kép a Bodzásról! Még sosem láttam ilyen kis helyesnek :) Jó ötlet volt bemenni a fák közé és onnan takarásból fényképezni. Gyugyu

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom Gyulához, s jó volt ismét látni a házaitokat. Jó szamár lettél, a muskátliknak lehet tényleg utolsó szép napjaik voltak. Tegnap Zalavárra vittem gyerekeket kirándulni, ugyancsak emlegettük a melegebb napokat!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés